niedziela, 15 stycznia 2012

[94] Alyson Noel - Ever


Autor: Alyson Noel
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: Luty 2010
Seria: Nieśmiertelni
ISBN: 978-83-245-8922-7
Liczba stron: 297
Wymiary: 145 x 205 mm

Opis: Siedemnastoletnia, śliczna Ever jest inna niż jej szkolne koleżanki. Urodę ukrywa pod luźnymi bluzami z kapturem, dużo czasu poświęca na słuchanie "niemodnej" muzyki. Jako jedyna z całej rodziny przeżyła katastrofę samochodową. Mieszka u ciotki i przyjaźni się z tajemniczym i niepokojącym Damenem. Chłopak jest Nieśmiertelny...

Romans z dreszczykiem i odrobiną fantastyki. Utrzymany w klimacie powieści z bestsellerowego cyklu "Zmierzch".

Moja opinia: Po tę książkę sięgnęłam dość dawno. Niestety szybko poddałam się, gdyż był to e-book, a nie przepadam za owym elektronicznym formatem. Niedawno jednak miałam okazję przeczytać tradycyjną książkę. Wykorzystałam tę okazję.

Ever to zywkła, aczkolwiek popularna dziewczyna. Jest stosunkowo ładna, ma blond włosy i niczego sobie figurę. Dostała się do drużyny cheerleaderek, miała wiele planów związanych ze swoją przyszłością. I pewnie by je zrealizowała, gdyby nie zdarzył się wypadek, w wyniku którym straciła całą swoją najbliższą rodzinę. Po tym wypadku zaczęła także widzieć aury, czytać w myślach, a przez dotknięcie kogoś dowiadywała się całej prawdy o tej osobie. Nie potraktowała tego jednak jako dar, lecz jako przekleństwo. Jej życie przestało jej się podobać, tak samo, jak blond włosy. Zaczęła je ukrywać pod kapturem, a cudze myśli zagłuszala muzyką.

Wtedy pojawia się Damen. Początkowo nie chciała na niego spojrzeć Pragnęła, aby istniała przynajmniej jedna tajemnicza jej osoba. Lecz jej przyjaciele zmusili ją do tego. Nie mogła oderwać od niego wzroku. Nawet kiedy na niego spojrzała, on nadal był tajemniczy.

Z czasem zaczęła odkrywać jego najmroczniejsze sekrety, rozwiązywać zagadki. Musiała podjąć wiele decyzji, również dotyczącą jej zmarłej siostry, Riley, którą widziała, mimo faktu, że zginęła w wypadku.

"Ever" to niesamowicie ciekawa i wciągająca książka. Prosty język, wartka akcja, ciekawe dialogi - to wszystko, co zawiera to dzieło. Mnie osobiście przypadła do gustu, sądzę, że kiedyś przeczytam ją po raz drugi. Autorka miała naprawdę ciekawy pomysł i w fantastyczny sposób go zrealizowała. Tylko trzymać kciuki za więcej takich książek.

21 komentarzy:

  1. Świetna recenzja;) A z książką z chęcią się zapoznam, bo słyszałam już o niej wiele dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej książki, chociaż serii nie znam, więc zbyt szybko chyba po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i stwierdzam, że póki co jest najlepsza z serii (a skończyłam na trzecim tomie).

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, podobała mi się, nawet bardzo. Ale moim zdaniem była najlepsza ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wiele niepochlebnych recenzji na temat tej książki dlatego mam do niej mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja! Książkę chętnie przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam i mi bardzo się podobała. W najbliższym czasie mam w planach zapoznać się z kolejnymi tomami tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach tę serię, więc na pewno przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie trafiła do mnie. Niczym się nie wyróżnia, bardzo przeciętna historia, a z każdą kolejną częścią coraz to gorsza...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam, ale zupełnie mi się nie podobało. Może kiedyś sięgnę po drugą część; w chwili jakiegoś zwątpienia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na razie mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu chcę ją przeczytać jednak jak na razie jakoś nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam i też bardzo mi się podobała :) Wciągająca :) Podobnie jak Ty nie przepadam za ebookami. Jakoś mi tak nie "pachną" książką :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Dopiero zaczynam swoje pisanie, ale kiedyś musi być początek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mojej przyjaciółce bardzo się spodobała. Taki przyjemny wypełniacz czasu. Może kiedyś sięgnę żeby się o tym przekonać ale na pewno nie w najbliższej przyszłości ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Póki co jestem po drugiej części i muszę powiedzieć, że poziom odrobinę spada, ale to nie zmienia faktu, że warto sięgać po kolejne części. Sama mam to w planach, a 'Ever' to jedna z moich ulubionych książek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż... zwykle mam mieszane uczucia do tego typu książek, ale widzę, że ta jest warta poznania. ;) Wszystko przez całą tą komercyjną kichę związaną ze "Zmierzchem"...

    Zapraszam serdecznie na www.pergamin.blox.pl - wymiana książkowa i dni filmowe ruszają w najbliższym czasie. Zachęcamy do udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. może przeczytam :):)
    Witam :):)
    Jeżeli lubisz nowoczesne tredny w modzie i jesteś miłośniczką High Hells
    serdecznie zapraszam cię na mojego nowego bloga o modzie i stylu...
    http://sweetessally.blogspot.com/ zapraszam do oglądania zdjęć i komnetowania !:) pozdrawiam serdecznie SWEETESSALLY
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam i bardzo mi się podobała.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mylittlelibrary-gumciobook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze chciałam ją przeczytać, ale nigdy nie było czasu ;/
    Zapraszam: http://blask-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam zamiar przeczytać ją ostatnio, no ale odradzono mi ją i teraz jestem trochę sceptycznie do niej nastawiona, choć twoja recenzja znów mnie zachęciła, na razie nie wiem czy ją przeczytam, ale tak wgl to chciałam Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się twój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam ją w czasie fazy wampirycznej :D Nawet nawet mi się podobała, ale teraz leży bezczynnie na półce. Nie wracam do niej ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...