niedziela, 10 lipca 2011

Stosiław: Witamy w Wakacyjnym Stosikowie!

Z poprzedniego stosiku oddałam:
- Weronika postanawia umrzeć,
- Przebojowa dziewczyna,
- Ostatnie historie,
- Zbrodnia w rozmiarze XL....

Wszystko pod wpływem... impulsu... albo euforii... Już sama nie wiem...

Ale czas na nowe stosiki. Większa połowa jest moja (brakuje dwóch pozycji: Trzy życzenia i Nałogowiec).. Reszta pożyczona z biblioteki (Ja, diablica oraz Dziewczyny się odchudzają) i od koleżanek (Mały książę, Nawiedzony dom, Pulpecja, Pollyanna)...
I nie ma tak, że którejś książki nie przeczytam, bo przeczytam wszystkie... Możecie czekać tylko na "recenzje" :D








Weźmy więc pod uwagę ostatnie zdjęcie...
Od góry:
1. Joanna Chmielewska - Nawiedzony dom
2. Antoine de Saint-Exupéry - Mały książę
3. Małgorzata Musierowicz - Pulpecja
4. Jacqueline Wilson - Dziewczyny się odchudzają
5. Katarzytna Berenika Miszczuk - Ja, diablica
6. Joanna Jodełka - Grzechotka
7. Rachel Ward - Numery 2. Chaod
8. Cathy Yardley - Dziewczyna w Mieście Aniołów
9. Stephen King - Pokochała Toma Gordona
10. Praca zbiorowa - Wakacje z piekła
11. Claudia Gray - Wieczna noc
12. Kerrelyn Sparks - Ja cię kocham, a ty śpisz, wampirze
13. Josie Lloyd, Emlyn Rees - Zasada trzech dni
14. Małgorzata i Edward Gardasiewiczowie - Opowieści Druida
15. Kerstin Gier - Z deszczu pod rynnę
16. María Amparo Escandón - Esperanza i jej święci
17. Lisa Jewell - Ulica marzeń 31
18. Taichi Yamada - Obcy
19. Peter Grandbois - Grabarz
20. Marina Warner - Węzeł Leto
21. Eduardo Lago - Mów mi Brooklyn
22. Pablo De Santis - Teatr pamięci
23. Pierdomenico Baccalario - Ulysses Moore: Lodowa Kraina
24. Jilly Cooper - Odlot

Jak dotąd przeczytałam już:
- Ja, diablica
- Dziewczyny się odchudzają

A z poprzedniego stosiku czekają do recenzji:
- Zwiadowcy



13 komentarzy:

  1. Widzę wiele ciekawych książek :) Życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ile książek... a wszystkie mnie zachęcają.
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele książek z Twojego meeega stosiku sama chciałabym przeczytać.;)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele ciekawych książek. Niektóre czytałam, inne czekają w kolejce, o niektórych po raz pierwszy w życiu słyszę. Czekam na recenzję "Zwiadowców".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulalala, imponujące stosiska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stosik . Duuuży ;D
    Czytałam Pollyanne , fajna ksiazka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, wspaniały stosik. ; ) Chętnie wzięłabym do siebie kilka pozycji. ; ) No cóż, życzę miłego czytania. ; ) Pozdrawiam. {posrod-stronic.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponujący stosik :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny. Chętnie coś bym z niego uszczypnęła.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, książkę możesz przeczytać, żeby mieć własną o niej własne zdanie, ale nie trzeba się spieszyć do tej pozycji. ; ) Pozdrawiam. {posrod-stronic.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny stosik! Pozdrawiam i zapraszam na:
    http://florareadsbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ogromy stos ;d przyznam się szczerze, że ten tytuł posta - Stosiław - myślę, że tym wyrazem wielu osoba poprawiłaś humorek ^^ Życzę miłej lektury ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Meme: Ten pomysł jest autorstwa mojego kuzyna ;)
    Ja mówię do siostry:- Muszę zrobić stosik.
    I wtedy przychodzi i pyta się: - Co?? O czym gadaliście? Jaki Stosiław?
    :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...