sobota, 6 sierpnia 2011

Informacja

Wiem, że mam straszne zaległości i że ostatnio nie przeczytałam żadnej książki, ale to można wytłumaczyć brakiem czasu. Teraz wyjeżdżam na wakacje, a potem jadę do pewnego miejsca na miesiąc. Nie wiem czy będzie tam internet, ale oby był. Także przepraszam za wszystko. Nadrobię to za dwa miesiące abo - jeżeli będzie nternet - o wiele wcześniej.
A jeśli chodzi o mój nick - został zmieniony, ponieważ... jakby to powiedzieć... dowiedziała się o moim poprzednim nicku nie ta osoba, co trzeba... Więc teraz jestem Coffie, nie.... no... w każdym razie.... ;)

13 komentarzy:

  1. To życzę miłego wypoczynku. Wracaj do nas szybko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do powyższych życzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm. No to miłego wyjazdu. <3
    A ty dla mnie i tak zawsze zostaniesz Sylissimą. Do Coffie się raczej nie przyzwyczaję. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego wyjazdu i będę czekać na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpinam się pod poprzednie wypowiedzi! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A już się przyzwyczaiłam do Sylissimy ;) Ale do Coffie też się przyzwyczaję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci miłych wakacji i pięknej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpoczywaj a potem wracaj do nas z nowym entuzjazmem!

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja życzę miłych wakacji i wielu wrażeń ;D No i słonka ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wypoczynku. Czekam na twój powrót xD

    Today1.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...