sobota, 20 sierpnia 2011

Powrót

Wróciłam... ale tylko na tydzień. Potem nie będzie mnie przez miesiąc, gdyż jadę w "pewne miejsce". Mam nadzieję, że będzie tam internet, choć to jest mało możliwe. Poza tym muszę się przyłożyć bardziej do nauki w przyszłym roku szkolnym (czyli już wkrótce), więc recenzje będą się pojawiać zapewne rzadziej. Ten tydzień przeznaczę na skomentowanie blogów i dodanie jednej, góra dwóch recenzji... Tyle tylko niestety możecie się spodziewać... A reszta w październiku.

10 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, że wracasz na tak krótko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wypowiedzią Klaudii. Mi również ani ttrochę się to nie podoba. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj z powrotem... szkoda że na tak krótko. Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekamy na recenzje , a do tego całkowitego powrotu to trochę długo... Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję :).
    Zgadzam się z innymi komentarzami.Szkoda, że wróciłaś na tak krótko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech ta nauka, też czeka mnie ostry rygor ;/ czekamy na Ciebie i Twoje recenzje :)

    u mnie nn :]
    [ pamietnik-czytania]

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuu szkoda, ale fakt, zaczyna się szkoła. Czas zacząć znowu ciężką pracę od nowa i od nowa i tak co roku. Jakby nie można było robić czegoś lepszego. ; )

    Today1.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że na tak krótko, ale mówi się trudno. Czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...