piątek, 22 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Zostałam nominowana przez:
do nagrody One Lovely Blog Award, za co serdecznie wszystkim dziękuję :)



Zasady:
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy,
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby,

która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

7 faktów o mnie (resztę można przeczytać TU):

1. Panicznie boję się burzy. Owszem, ładnie to wygląda, jak niebo oświetlają błyski, jednak te grzmoty mnie przerażają. Kiedy zobaczę jakiś piorun, od razu wyłączam komputer, telewizor... ogólnie wszystko, co chodzi. Po czym idę do mojego psa, który także jest niedoszłym astrafobikiem albo keraunofobikiem ;)

2. Oprócz tego cierpię na arachnofobię. Nienawidę pająków i brzydzę się nimi. Czasami potrafię pomylić zwykłego.... znaczy tego większego komara od pająka...

3. Nie wiem, jak dokładnie nazywa się ta choroba, ale wydaje mi się, że Książkoholizm :D Tak, nie mogę się jej pozbyć... i jakoś nie mam zamiaru... :)

4. Mam taki okropny nawyk. Kiedy oglądam jakiś film, muszę coś jeść... A przyznam, że tych filmów trochę do oglądnięcia było i jest.

5. Kiedyś wiązałam swoją przyszłość z dziećmi. Nie, nie własnymi. Chodzi o szkołę albo przedszkole. Jednak teraz straciłam całą ochotę na zajmowanie się nimi. A dlaczego? Co może zniechęcić do dzieci? Dziecko.

6. Nie mam prawdziwej przyjaciółki od serca. Każdy mi z tego powodu... dokucza. A w szczególności rodzina. "Widzisz. I właśnie dlatego nie masz koleżanki. Kto by chciał kolegować się z..." albo "Nie dziwię się, że nie masz przyjaciół, skoro...". Ale ja wcale nie potrzebuję przyjaciół. Bo ich mam. Książki... i bohaterowie. To mi wystarcza, ale nikt w to nie wierzy.

7. Nikt nie wie o moim blogu, oprócz siostry i jednej koleżanki oraz Was, rzecz jasna ;) Nie chcę, żeby jeszcze znajomi robili mi aluzje do tego, co robię. Bo oni naprawdę nie lubią czytać książek. A mnie takie zachowanie denerwuje.

No.. Jakoś wybrnęłam. Wiem, napisałam jakieś głupoty, ale cóż zrobić? Nie wiem. Ja nie mam sekretów, więc nie mam, co pisać... Nie licząc dwóch blogów - tego i tego.


A do dalszej zabawy zapraszam:
1.Alex1394
2. Mery
3. czekoladowa
4. Ola123
5. Klaudia
6. Łędina
7. Grizzly
8. Ania
9. Meme
10. Viconia
11. M.
12. Lily
13. Molioo
14. BookEater
15. StarZuzka2
16. Escritora

13 komentarzy:

  1. Moi wiedzą o moim blogu, mama i siostra widzą, ale nie znają adresu.
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie wie tylko kilka osób ;P Ale mama bardzo lubi o moim pisaniu wspominać swoim znajomym ;/ Za nominację dziękuję, a w zabawie już wzięłam udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A powiem Ci, że jesteśmy BARDZO podobne ;) Jedynie punkt pierwszy się nie zgadza, uwielbiam burzę :D

    Co do punktu szóstego - także nie mam tej jedynej, najlepszej przyjaciółki, chociaż mam wielu po prostu dobrych znajomych, ale nie czuję się jakoś specjalnie osamotniona :) Lubię samotność. No i u mnie też wiedzą tylko, że dostaję książki za recenzje. Nie znają adresu i nie wchodzą.

    A pkt. 5... jakbym czytała o samej sobie! Zniechęciła mnie to takich spraw siostra ;)

    I pozwól, ze się spytam, mam nadzieje, ze Cię to nie urazi ale ile masz lat? Bo albo źle zrozumiałam, albo masz dziecko, a wydajesz się pisać tak jak nastolatka... ;) Mogę się mylić oczywiście albo coś źle przeczytać :D

    Ale się rozpisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A o tym, że ja prowadzę bloga wie cała moja klasa i jeszcze parę innych osób. xdd

    Dzięki za wytypowanie, ale raczej nie skorzystam z tej zabawy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod czterema pierwszymi punktami podpisuję się zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli jesteś gówniarą to witaj w Klubie Gówniar :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako dziecko panicznie bałam się burzy, ale już tak nie mam, wręcz uwielbiam wychodzić na balkon i przyglądać się błyskawicom! O blogu wie kilka osób, ale chyba tylko jedna zna mój adres ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O moim blogu też wie tylko mama (to z jej laptopa uparcie korzystam;)), która uparcie twierdzi, że powinnam pochwalić się nim polonistce ^^'

    OdpowiedzUsuń
  9. O moim blogu za to nie wie nikt oprócz was. A co do nominacji to bardzo dziękuję i przepraszam, ale nie wezmę udziału w zabawie, ponieważ pokrywa się ona z 10 tajemnicami, w których uczestniczyłam. Przepraszam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, też podpiszę się pod czterema pierwszymi punktami ;) Co do nieczytających znajomych, znam to. Cóż, w każdym razie ich strata...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś podobne w kilku punktach np 2 :D No i dziekuje za nominacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również panicznie boję się burzy, pewnie dlatego, że kiedy byłam mała widziałam pożar spowodowany właśnie piorunem. A o moim blogu wie prawie cała rodzina. :@)Dziękuję za nominację, ale raczej nie przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteśmy do siebie podobne pod kilkoma względami. Ale np. o moim blogu wie moja mama itp. :)
    Dzięki za nominację :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...